fbpx

KenanH

Ana Sayfa|Yazılar|Kenan HACIHASANOĞLU

About Kenan HACIHASANOĞLU

1982 İzmir doğumlu olan Kenan HACIHASANOĞLU Ege Üniversitesi yüksek lisans işletme mezunudur. Bitmeyen araştırma ve öğrenme enerjisine sahip olup akademik çalışmaları bulunmaktadır. Uzun yıllar özel sektörde edindiği yöneticilik ve pazarlama deneyimlerini dijital dünya ile pekiştirerek dijital dönüşüm ve dijital pazarlama alanlarında danışmanlık hizmeti vermektedir.
12 11/2019

Google Potansiyel Müşteri Formu Uzantısı Bilgilerinin Mail Adresine Gönderilmesi

By |2019-11-12T16:15:40+03:0012/11/2019|Google ADS|Yorum yok

Mobil reklamları, mobil ekranların küçük, bağlantıların yavaş ve ziyaretçilerin dikkatleri kısa olduğundan dönüşüm oranları masaüstü reklamlarına göre daha düşük olmaktadır. Mobil dönüşüm oranını arttırmanın birçok değişik yolu vardır. Her ne kadar değişik yollar olsa da günün sonunda mobil platformlarda form doldurmak zor olacaktır. Google çok yakın bir zamanda mobil kullanıcıların SERP ( Search Engine

09 11/2019

Dijital Dönüşüm Nedir?

By |2019-11-09T19:04:37+03:0009/11/2019|Dijital Dönüşüm|2 Comments

Dijital dönüşüm bir kültürdür. Eminim ki herkes teknolojik bir hamle beklerken “nereden çıktı şimdi bu kültür” diyenlerimiz vardır 😊. Gelin birlikte dijital dönüşümün teknolojik bir hamle değil de neden kültür olduğunu irdeleyelim. Bunun için öncelikle yakın ve gelecek kuşakları ele almamız gerekiyor. X, Y ve Z kuşaklarını tanımadan dijital dönüşüme neden kültür denildiğini anlamakta

12 10/2019

Dijital Pazarlama Nedir?

By |2019-11-09T19:10:59+03:0012/10/2019|Dijital Pazarlama|Yorum yok

Ben size farklı bir bakış açısı kazandırmak istiyorum. Aslında dijital pazarlama diye bir kavram yok. Evet doğru okudunuz. Öyleyse nedir bu dijital pazarlama dedikleri şey. Cevabı çok basit; fakat basit olmak zordur. Pazarlamadır. Pazarlamanın bir koludur. “Konumuz dışı olsa da söylemeden geçemeyeceğim. Pazarlama bilmeden dijital pazarlama dedikleri şeyi yapmanız mümkün değil. Üç beş günde

01 10/2019

E-Ticaret Nasıl Yapılır?

By |2019-10-03T15:10:13+03:0001/10/2019|E-Ticaret, Dijital Dönüşüm|2 Comments

Bu makale akademik araştırmalarla desteklenmiştir. Sonuna kadar okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Çevremden en çok aldığım sorulardan birisi “e-ticaret nasıl yapılır?” sorusudur. Malum Türkiye’deki e-ticaretin gelişmesi her kesimin iştahını kabartıyor. “E-Ticaret nasıl yapılır sorunu cevaplamadan önce Dünya’da ve Türkiye’de e-ticaretin verilerine göz atalım. E-Ticaret Nedir? E-Ticaret dediğimizde ilk akla gelen genelde internet ve

15 02/2019

E-Ticaret Nedir

By |2019-10-10T10:26:14+03:0015/02/2019|E-Ticaret|3 Comments

E-ticaret nedir? Günümüzde işletmelerin tüketicilere ulaşmak için bir çok kanalı kullanmaktadır. Bu kanallardan biri e-ticaret olmaktadır. E-satış da diyebiliriz. Kısaca e-ticaret geleneksel satışın dijitalleşmiş hali diyebiliriz. Biraz daha açmak gerekirse satıcı ile alıcının birbirini görmediği, internet yardımıyla gerek web gerek ise uygulama üzerinden çeşitli ödeme seçenekleri ile yapılan satın alma eylemine e-ticaret diyebiliriz. E-Ticaretin

13 02/2019

SEO Nedir?

By |2019-03-27T14:14:30+03:0013/02/2019|SEO, Dijital Pazarlama|2 Comments

SEO Nedir? SEO, İngilizcede "Search Engine Optimization" kısaltmasından oluşur. Dilimizde  “Arama Motoru Optimizasyonu” anlamında kullanılır.  Arama motorlarındaki “ücretsiz”, “organik”, “editör” veya “doğal” arama sonuçlarından trafik alma sürecidir. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) algoritmik arama motoru sonuçlarında sıralamaları iyileştirerek bir web ya da e-ticaret sitesinin ziyaretçi sayısını ve kalitesini artırmak için önemli bir araçtır. Araştırmalar, Google'ın ilk sayfasındaki web